טקסט הודעת פורום
| 3/17/2008 8:14:00 AM |
|
נושא: האם כדאי להחליף תאריך: 3/17/2008 8:14:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים
יש לי עכשיו קראנק XT וציר(תקין לחלוטין) ואני שוקל להחליך לחלול. האם לדעתך כדאי לעשות זאת?
אתה יודע כמה משקל ירד מהאופנים ע"י זה(XT רגיל - XT חלול)?
|
חזרה לפורום |
|
|