הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/17/2008 8:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  האם כדאי להחליף
נושא: האם כדאי להחליף תאריך: 3/17/2008 8:14:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים

יש לי עכשיו קראנק XT וציר(תקין לחלוטין) ואני שוקל להחליך לחלול.
האם לדעתך כדאי לעשות זאת?

אתה יודע כמה משקל ירד מהאופנים ע"י זה(XT רגיל - XT חלול)?



חזרה לפורום