נושא: שאלה תאריך: 3/17/2008 10:26:00 AM
מחבר/ת: עופר קומפורט
אתמול נגנבו ממני אופני ספשלייזד והגנב דיבר על אופני קנונדייל רש. http://www.harim.co.il/forums/ForumTopic.asp?ID=785 לא ברור מהתיאור שלך לכן רציתי האם האופנים נגנבו ממך ע"י בחור שבא לראותם או פריצה לביתך. אני מניח שאינני הקורבן הראשון של אותו גנב ולכן מנסה לאסוף פרטים ע"מ לנסות ולאתרו.
תודה עופר
|