טקסט הודעת פורום
| 3/17/2008 11:57:00 AM |
|
נושא: ג´וסי 7 תאריך: 3/17/2008 11:57:00 AM
מחבר/ת: שלומי -
תודה כנראה שזה הפתרון כך הוצע לי גם בינות ואני הטלבתי כי הם חדשים לחלוטין- לא כדאי שאני ארכב מספר רכיבות ונראה אם זה מסתדר? מה העלות אתה יודע?
|
חזרה לפורום |
|
|