הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/17/2008 11:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלומי - עם תוכן  ג´וסי 7
נושא: ג´וסי 7 תאריך: 3/17/2008 11:57:00 AM
מחבר/ת: שלומי -

תודה כנראה שזה הפתרון כך הוצע לי גם בינות ואני הטלבתי כי הם חדשים לחלוטין- לא כדאי שאני ארכב מספר רכיבות ונראה אם זה מסתדר?
מה העלות אתה יודע?


חזרה לפורום