נושא: האם להגדיל פלטפורמה או לעבור לFLATS? תאריך: 3/17/2008 3:19:00 PM
מחבר/ת: ofer
היו לי פדאלים חצי חצית ורציתי יותר אחיזה, קניתי CANDY. כעת אני מרגיש בחיסרון היכולת לרכב לא נעול ביום יום (CANNONDALE JEKILL). האם כדאי להגדיל פלטפורמה? או לעבור לFLATS?
אני רוכב בעיקר שבילים ומעט מאוד סינגלים - לא פריק של טכני, נהנה יותר מכוס תה עם הנוף. מרגיש פספוס עם הCANDY של אי רכיבה ביום יום.
עזרו לי לבחור פדלים, תודה
|