טקסט הודעת פורום
| 3/18/2008 12:08:00 AM |
|
נושא: הצעה תאריך: 3/18/2008 12:08:00 AM
מחבר/ת: ניר גולדשטיין
ידידי ערב טוב מה שקורה זה שיש לך לחץ על האיזור של מפרק היד ( לחץ על העצב) יכול להיות שאתה לא שומר על מפרק ישר, או שאתה מחזיק חזק מידי בקידון שזה אומר שאתה צריך מידי פעם לעצור ולעשות תנועות בעצבעות. :)
|
חזרה לפורום |
|
|