הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2008 12:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר גולדשטיין עם תוכן  הצעה
נושא: הצעה תאריך: 3/18/2008 12:08:00 AM
מחבר/ת: ניר גולדשטיין

ידידי ערב טוב מה שקורה זה שיש לך לחץ על האיזור של מפרק היד ( לחץ על העצב) יכול להיות שאתה לא שומר על מפרק ישר, או שאתה מחזיק חזק מידי בקידון שזה אומר שאתה צריך מידי פעם לעצור ולעשות תנועות בעצבעות. :)


חזרה לפורום