הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2008 10:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לדעתי...
נושא: לדעתי... תאריך: 3/18/2008 10:03:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

קודם כל - החלפת פדלים זה עניין של שלוש דקות (אולי שלוש וחצי). אני מחליף כל כך הרבה פעמים שכבר הפסקתי לספור. זו הדרך היעילה ביותר לרכב עם פדלים מתאימים:
דיווש ארוך - מחובר
טכני/ליד הבית/ עם הילדים - פלאטים

אני לא בטוח שאני מבין מה זה "להגדיל פלטפורמה". אבל אם אתה מדבר על פדלים מתחברים בעלי מסגרת - הם לא אוחזים את הנעל בצורה יעילה. לרכיבות קצרות (להביא את הילדים מהגן, למשל) עוד אפשר להסתדר, אבל אם זה לרכיבות יותר ארוכות, עדיף להחליף לפלאטים.


חזרה לפורום