הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2008 12:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עופר קומפורט עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 3/18/2008 12:20:00 PM
מחבר/ת: עופר קומפורט

החוליות של סרם מעט עבות יותר משימנו. לא ניסיתי את השילוב שציינת אבל אצלי חוליה של WIPPERMAN עובדת פיקס.
http://www.jensonusa.com/store/product/CH608Z01-Wipperman+Connex+Stainless+Link.aspx

חוצמזה שלדעתי היא איכותית יותר ומנגנון השחרור שלה מבטיח מניעת שחרור לא רצוי


חזרה לפורום