הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2008 3:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא מנסיון אישי
נושא: לא מנסיון אישי תאריך: 3/18/2008 3:18:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל אני רואה שבעלי הנסיון עוד לא ענו לך.

המגרעת של להביא אופניים מחו"ל היא שאין לך קשר עסקי עם היבואן בארץ, ואין לו שום אינטרס לבוא לקראתך במקרה הצורך. רובם מחוייבים ליצרן למקרים של תביעה במסגרת האחריות, אבל הם רק יעשו את המינימום שהם חייבים ליבואן. רבים מהיבואנים יעשו יותר מזה אם קנית דרכם.

היתרון, כמובן, הוא מחיר זול בהרבה.
לדעתי זה כדאי רק אם אתה משיג מחיר שגם אחרי משלוח, מע"מ ושאר ירקות, הוא משמעותית זול יותר מהמחיר בארץ אחרי התמקחות. יש מקרים כאלה, אבל הם לא רבים.

מה כדאי להביא? - מה שכדאי לך לרכב עליו. יש מותגים איכותיים ביותר, שמחיריהם בארץ דומים למחיריהם בחו"ל. לדעתי, עליך להחליט קודם כל מה אתה רוצה, ואז לחפש הזדמנויות בחו"ל.

אומרים שאחד ההבדלים בין גברים לנשים הוא שאישה תקנה בהנחה של 20% משהו שהיא לא צריכה. גבר ישלם 20% יותר על משהו שהוא צריך. קנה אם מה שאתה צריך, ושמתאים לך. את המחיר הגבוה יותר תשכח מהר מאוד. אופניים לא מתאימים ישארו איתך ויציקו לך עד שמתכור אותם בהפסד - וכנראה שתקנה אחרים, מתאימים יותר. עדיף לחסוך את שלב הביניים...



חזרה לפורום