נושא: מתלבט לגבי רכישת אופניים - שאלה למקצוענים תאריך: 3/18/2008 6:07:00 PM
מחבר/ת: גלעד
היי חברים,
ובכן, הגיע הזמן לשדרג את האופניים הבסיסיים שקניתי לפני 3 שנים (זנב קשיח). בהחלט כך למדתי לרכב טוב יותר אך הגיע הזמן להתקדם.
אני רוכב בעיקר סינגלים בבן שמן, חורשים, מרכז מירב, הר חורשן... רוכב מנוסה יחסית. לא משתולל (דרופים של מקסימום מטר), סינגלים מהירים / טכניים.. אוהב גם את העליות (גם בסינגלים) ומחפש אופניים רכות יחסית שלא אאבד איתן יותר מידי כוח. לעיתים רחוקות יותר רוכב קרוס קאנטרי.
תקציב של עד 6000 ש"ח (חדשות או יד שנייה).
אני מתלבט כרגע בין שתי האפשרויות הבאות:
Terk Fuel 5 - הסבירו לי שעם הבולם המיוחד שלהם לא אאבד מומנט בעליות (לא בטוח שאני קונה את זה). עם זאת באות פחות מאובזרות מהסוניק (בולם רגיל ולא הידראולי, הילוכים פחות טובים...)
Haro Sonic - הבנתי שיחס עלות / תמורה מצוין (למרות שהבנתי שאאבד כוח רב בעליות)
אשמח מאוד לשמוע דעתכם המקצועית, גם על הדגמים האלה וגם עלהצעות אחרות : ) חג שמח לכולם ותודה מראש, גלעד
|