הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2008 6:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי קלדרון עם תוכן  יש את הפדאל של שימנו...
נושא: יש את הפדאל של שימנו... תאריך: 3/18/2008 6:26:00 PM
מחבר/ת: איתי קלדרון

היה לי אותו (הגיע עם האופניים) ורכבתי לא נעול גם בסינגלים טכניים ומאד מהירים (הגוזזת במירב למשל). http://shop.harim.co.il/product_info.php?products_id=728
נראה לי שלרכיבות שאתה מתאר זה מתאים מאד.
מקווה שעזרתי.


חזרה לפורום