נושא: יש את הפדאל של שימנו... תאריך: 3/18/2008 6:26:00 PM
מחבר/ת: איתי קלדרון
היה לי אותו (הגיע עם האופניים) ורכבתי לא נעול גם בסינגלים טכניים ומאד מהירים (הגוזזת במירב למשל). http://shop.harim.co.il/product_info.php?products_id=728 נראה לי שלרכיבות שאתה מתאר זה מתאים מאד. מקווה שעזרתי.
|