טקסט הודעת פורום
| 3/18/2008 8:48:00 PM |
|
נושא: אתה יכול לקחת את שלי במחיר הזה תאריך: 3/18/2008 8:48:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים
יש לי אופני קארבון של טרק, שיכוך מלא מדגם טופ פיול ממש קלות ומהירות. מקדימה בולם של רוק שום ומאחור של פוקס שניהם עם ריבאונד. פול XT ועוד....
איזה גובה אתה אולי המידה לא בשבילך?
|
חזרה לפורום |
|
|