הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2008 11:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גלעד ג עם תוכן  אני אשמח
נושא: אני אשמח תאריך: 3/18/2008 11:14:00 PM
מחבר/ת: גלעד ג

אני 1.89, אמרו שלי שכדאי לי לקחת Large


חזרה לפורום