נושא: שאלה בקשר לזוג אופנים תאריך: 3/20/2008 1:14:00 AM
מחבר/ת: נמרוד juzhfd
יש לי חבר שרוצה למכור לי את ה-GT I DRIVE 5 4.0 06 עכשיו רציתי לשאול כמה כדי לי לקנות אותם ממנו?? הוא מוכן למכור לי אותם ב-3000 שקל אז רציתי לשאול אם שווה המחיר או שכדי להוריד אותו עוד?? מה אתם אומרים?? ללכת על המציא?
|