הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/20/2008 1:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד juzhfd עם תוכן  שאלה בקשר לזוג אופנים
נושא: שאלה בקשר לזוג אופנים תאריך: 3/20/2008 1:14:00 AM
מחבר/ת: נמרוד juzhfd

יש לי חבר שרוצה למכור לי את ה-GT I DRIVE 5 4.0 06
עכשיו רציתי לשאול כמה כדי לי לקנות אותם ממנו?? הוא מוכן למכור לי אותם ב-3000 שקל אז רציתי לשאול אם שווה המחיר או שכדי להוריד אותו עוד?? מה אתם אומרים?? ללכת על המציא?



חזרה לפורום