טקסט הודעת פורום
3/20/2008 5:38:00 PM
אריאל הרים
אני הייתי ממליץ על הורדה של משקל האופנים
נושא:
אני הייתי ממליץ על הורדה של משקל האופנים
תאריך:
3/20/2008 5:38:00 PM
מחבר/ת:
אריאל הרים
זה דבר שיכול להקפיץ לך את המהירות, כמו שאמרת בולמים ננעלים או יותר פשוט מטלה חכם...
חזרה לפורום