נושא: רכבתי פעם על אופניים כמו שלך תאריך: 3/20/2008 5:58:00 PM
מחבר/ת: ben g
ופשוט יש המון בובינג , כלומר איבוד כח בגלל פעולת סרק של הבולם האחורי , בולם ננעל או עם כיוון ריבאונד יסדר את זה בנסיעה מנהלתית, אבל בשטח אתה תמשיך לאבד מומנט כי אחרי הכל אתה לא נועל את הבולם בשטח :eek:
אני ממליץ לחפש שלדה קלה יותר ובעלת פטנט נגד בובינג , למשל ה I-DRIVE של GT ה FSR של ספשלייזד וה NRS של GIANT ... :rating:
או לעבור לזנב קשיח :p
אתה מעוניין ביד ראשונה או שניה ?
|