הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/20/2008 5:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  רכבתי פעם על אופניים כמו שלך
נושא: רכבתי פעם על אופניים כמו שלך  תאריך: 3/20/2008 5:58:00 PM
מחבר/ת: ben g

ופשוט יש המון בובינג , כלומר איבוד כח בגלל פעולת סרק של הבולם האחורי , בולם ננעל או עם כיוון ריבאונד יסדר את זה בנסיעה מנהלתית, אבל בשטח אתה תמשיך לאבד מומנט כי אחרי הכל אתה לא נועל את הבולם בשטח :eek:

אני ממליץ לחפש שלדה קלה יותר ובעלת פטנט נגד בובינג , למשל ה I-DRIVE של GT ה FSR של ספשלייזד וה NRS של GIANT ... :rating:

או לעבור לזנב קשיח :p

אתה מעוניין ביד ראשונה או שניה ?




חזרה לפורום