הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/22/2008 12:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורן דר עם תוכן  לגבי הטרק
נושא: לגבי הטרק תאריך: 3/22/2008 12:13:00 AM
מחבר/ת: אורן דר

תשים לב שלטרק שאתה מעוניין בהם אין את מטלה הevo המעולל,
שהוא לפי הכתבות באינטרנט באמת מצמם מאוד את הבובינג.
השילדות של trek 6.5 ו 5.5 זה השילדות הישנות של טרק.
שלפי התגובות באינטרנט לא ממש התלהבו מהם


חזרה לפורום