טקסט הודעת פורום
| 3/22/2008 12:13:00 AM |
|
נושא: לגבי הטרק תאריך: 3/22/2008 12:13:00 AM
מחבר/ת: אורן דר
תשים לב שלטרק שאתה מעוניין בהם אין את מטלה הevo המעולל, שהוא לפי הכתבות באינטרנט באמת מצמם מאוד את הבובינג. השילדות של trek 6.5 ו 5.5 זה השילדות הישנות של טרק. שלפי התגובות באינטרנט לא ממש התלהבו מהם
|
חזרה לפורום |
|
|