טקסט הודעת פורום
| 3/22/2008 10:20:00 PM |
|
נושא: flet תאריך: 3/22/2008 10:20:00 PM
מחבר/ת: yoel zafran
מישהו שמע על החברה? אני יודע שעד כה ייצרו רק אופני כביש ועכשיו החלו לייצר גם אופני הרים אשר החלו להימכר גם בארץ. למי שיש ניסיון או מידע אשמח לקבל תגובות
|
חזרה לפורום |
|
|