טקסט הודעת פורום
| 3/23/2008 12:35:00 PM |
|
נושא: בזבוז כסף תאריך: 3/23/2008 12:35:00 PM
מחבר/ת: shady
תאמין לי שאין צורך לשפר כי בכסף הזה ששפרת בו את האופניים אתה יכול לקנות אופניים יד שניה מהאתר הזה "הרים" או שאתה יכול לקנות אופניים חדשות עם הנחות אז תאמין לי אין צורך .... תחכה לאופניים החדש. ;)
|
חזרה לפורום |
|
|