טקסט הודעת פורום
3/23/2008 3:34:00 PM
אסף פרץ
מעבירים ושיפטרים...
נושא:
מעבירים ושיפטרים...
תאריך:
3/23/2008 3:34:00 PM
מחבר/ת:
אסף פרץ
שלום לכם יש לי מעבירי xt וברצוני לקנות שיפטרים של sram x5
של יחס אחד לאחד, האם השיפטרים יתאימו לי למעבירים?
בתודה אסף..
חזרה לפורום