טקסט הודעת פורום
| 3/24/2008 10:02:00 AM |
|
נושא: רוחב צמיג תאריך: 3/24/2008 10:02:00 AM
מחבר/ת: בוריס ריבקוב
יש לי עכשיו צמיגים 2.3 .אחורי כנרא אצטרך להחליף אקב פנצר גדול. מה משמאות של רוחב הצמיג? אני שוקל כ 100 ק"ג ורוכב שבילים + קפיצות 1/2 מ.
|
חזרה לפורום |
|
|