טקסט הודעת פורום
3/24/2008 6:28:00 PM
אריאל הרים
אני מנחש שיש לך
נושא:
אני מנחש שיש לך
תאריך:
3/24/2008 6:28:00 PM
מחבר/ת:
אריאל הרים
אני מנחש שיש לך סוני אריקסון נדמה לי 800i או שזה 600i ?
חזרה לפורום