הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/24/2008 6:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  אני מנחש שיש לך
נושא: אני מנחש שיש לך  תאריך: 3/24/2008 6:28:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים

אני מנחש שיש לך סוני אריקסון נדמה לי 800i או שזה 600i ?



חזרה לפורום