נושא: אחלה מצלמה תאריך: 3/24/2008 7:08:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים
פשוט מדהים איך התחילו לייצר פלאפונים עם פלאש XENON ולא LED קטן שלא מאיר כמעט...
אגב איך הצמיגים היפים האלו? מעבר לזה שהם מחזירים יפה אור ונראים מעניין איך האחיזה בשטח? משקל? (השמועות אומרות שהם רק נראים מעניין ופה זה נגמר)
|