נושא: אממ..... תאריך: 3/24/2008 7:15:00 PM
מחבר/ת: ben g
הדגם הספיציפי הזה הוא חצי סליק, הוא לא מיועד לשטח אז אין לי מושג מה רמת האחיזה שלו בשטח אבל על אספלט ובטון יש להם אחיזה טובה , מה שהפתיע אותי זה שהם שורדים אצלי הרבה זמן התעללות כבדה בלי בעיות :rolleyes:
אבל יש להם בעיה שהם מתייבשים מהר בשמש הישראלית והם ממש לא קלים
סך הכל ציון 8 מתוך 10 :rating:
ובנוסף הם נראים מגניב :suss:
אני לא רכבתי על הדגם שטח שלהם אבל שמעתי שהם סבבה
|