הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/25/2008 1:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  כפיר סימן טוב עם תוכן  צריך קצת הסבר
נושא: צריך קצת הסבר תאריך: 3/25/2008 1:40:00 AM
מחבר/ת: כפיר סימן טוב

יש לי בולם קידמי ROCK SHOX DART TWO 2 +ריבאונד מישהו יכול לתת לי קצת הסבר על הבולם ומה המשמעות של ריבאונד ואיך אני מתפעל את הבולם והריבאונד ולמה זה נועד? מודה מראש


חזרה לפורום