טקסט הודעת פורום
| 3/25/2008 1:40:00 AM |
|
נושא: צריך קצת הסבר תאריך: 3/25/2008 1:40:00 AM
מחבר/ת: כפיר סימן טוב
יש לי בולם קידמי ROCK SHOX DART TWO 2 +ריבאונד מישהו יכול לתת לי קצת הסבר על הבולם ומה המשמעות של ריבאונד ואיך אני מתפעל את הבולם והריבאונד ולמה זה נועד? מודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|