הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/25/2008 2:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סימון בן משה עם תוכן  צריך עזרה...
נושא: צריך עזרה... תאריך: 3/25/2008 2:58:00 PM
מחבר/ת: סימון בן משה

מישהו יודע אם לנורקו יש יבואנים לארץ? והפה הם נימצאים...
ואני צריך חוות דעת על הנורקו A LINR...

תודה ענקית מראש..=]


חזרה לפורום