טקסט הודעת פורום
3/25/2008 2:58:00 PM
סימון בן משה
צריך עזרה...
נושא:
צריך עזרה...
תאריך:
3/25/2008 2:58:00 PM
מחבר/ת:
סימון בן משה
מישהו יודע אם לנורקו יש יבואנים לארץ? והפה הם נימצאים...
ואני צריך חוות דעת על הנורקו A LINR...
תודה ענקית מראש..=]
חזרה לפורום