נושא: דרוש. מסלול אופנים של 30 ק"מ באזור ת"א תאריך: 3/26/2008 12:37:00 PM
מחבר/ת: אביטל
היי חבר´ה הייתי מעוניינת לקבל מידע לגבי מסלול אופנים של כ 30 ק"מ באזור ת"א בלי מכוניות עשיתי את סוזן דלל לאורך הטיילת עד פארק הירקון (איצטדיון ר"ג) ממש לא אני.. מלא אנשים ילדים מכוניות השתגעתי כול השמע יודע מעוניין להצתרף מוזמן תודה.....
|