הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2008 2:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  כפיר סימן טוב עם תוכן  אפשר לעשות את זה..........
נושא: אפשר לעשות את זה.......... תאריך: 3/26/2008 2:25:00 PM
מחבר/ת: כפיר סימן טוב

מוקדם בבוקר או בערב אני רוכב מנמל יפו עד קרית עתידים בערך 28 ק"מ פעמיים בשבוע מבלי שאף אחד מפריע


חזרה לפורום