טקסט הודעת פורום
3/26/2008 2:25:00 PM
כפיר סימן טוב
אפשר לעשות את זה..........
נושא:
אפשר לעשות את זה..........
תאריך:
3/26/2008 2:25:00 PM
מחבר/ת:
כפיר סימן טוב
מוקדם בבוקר או בערב אני רוכב מנמל יפו עד קרית עתידים בערך 28 ק"מ פעמיים בשבוע מבלי שאף אחד מפריע
חזרה לפורום