הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2008 7:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  מתלבט Haro Sonix vs. Giant Anthem
נושא: מתלבט Haro Sonix vs. Giant Anthem  תאריך: 3/26/2008 7:36:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי

שלום
חדש בתחום
מחפש אופני כניסה לתחום שיכוך מלא, בתקציב של 3000-5000, יד שניה אפשרי.
אחרי חודש של התעניינות וחיפושים, מתלבט בין Haro Sonix ובין Giant Antehm S.

אשמח לקבל עצות..
תודה =)


חזרה לפורום