טקסט הודעת פורום
| 3/26/2008 7:36:00 PM |
|
נושא: מתלבט Haro Sonix vs. Giant Anthem תאריך: 3/26/2008 7:36:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי
שלום חדש בתחום מחפש אופני כניסה לתחום שיכוך מלא, בתקציב של 3000-5000, יד שניה אפשרי. אחרי חודש של התעניינות וחיפושים, מתלבט בין Haro Sonix ובין Giant Antehm S.
אשמח לקבל עצות.. תודה =)
|
חזרה לפורום |
|
|