הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/27/2008 7:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  יד שניה?
נושא: יד שניה? תאריך: 3/27/2008 7:25:00 AM
מחבר/ת: רז רפאלי

אני די מוטרד מלקנות יד שניה, אומנם מקבלים רמה גבוהה יותר באותו הכסף\ אבל שני דברים מטרידים אותי:
מה עבר על האופניים
מה יקרה כשאני ארצה למכור אותם

איך שחישבתי את זה אני רואה שלקנות עכשיו זוג חדש טוב, יעלה כמו או פחות בסופו של דבר מזוג יד שניה.
לכן הנטייה שלי היא זוג חדש.



חזרה לפורום