טקסט הודעת פורום
| 3/27/2008 7:39:00 AM |
|
נושא: לדעתי תאריך: 3/27/2008 7:39:00 AM
מחבר/ת: לואי ע
בעבר החזקתי שני זוגות יד שניה והאחרון שיש לי קניתי חדש זה עולם אחר מבחינת המוצר אתה מקבל אותו מהנילון זה כמו אוטו יד שניה ואותו חדש וגם העבר של האופניים זה חוזר אליך
|
חזרה לפורום |
|
|