הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/27/2008 11:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איל פוגל עם תוכן  שאלה לבעלי פנס "ביוביות"
נושא: שאלה לבעלי פנס "ביוביות" תאריך: 3/27/2008 11:49:00 PM
מחבר/ת: איל פוגל

ברצוני לבנות פנס מסוג הנל המוסבר באתר הרים
שאלה
מנורת ההלוגן 6 ולט האם היא עומדת בתילתולים של סינגלים או שסינגלים מקצרים את חייה
האם ישנם מקורות נוספים למנורות 6 ולט מתאימים לפנס מסוג זה
תודה מראש


חזרה לפורום