טקסט הודעת פורום
| 3/27/2008 11:49:00 PM |
|
נושא: שאלה לבעלי פנס "ביוביות" תאריך: 3/27/2008 11:49:00 PM
מחבר/ת: איל פוגל
ברצוני לבנות פנס מסוג הנל המוסבר באתר הרים שאלה מנורת ההלוגן 6 ולט האם היא עומדת בתילתולים של סינגלים או שסינגלים מקצרים את חייה האם ישנם מקורות נוספים למנורות 6 ולט מתאימים לפנס מסוג זה תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|