הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/29/2008 12:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  זה לא חרא ברקס בכלל
נושא: זה לא חרא ברקס בכלל תאריך: 3/29/2008 12:20:00 AM
מחבר/ת: ben g

פשוט הוא ל XC ולא ל FR DH


חזרה לפורום