הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/29/2008 8:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר נחום עם תוכן  אותו דבר קרה לי אחד לאחד
נושא: אותו דבר קרה לי אחד לאחד תאריך: 3/29/2008 8:03:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום

בדיוק אותו דבר קרה לי..כמו שתיארת..עם הפידול שאתה מפדל מרים את הרגלים והפדלים ממשיכים..שהקסטה זזה מצד לצד


בקיצור..נאבה אחורית חדשה:)

או או או שתילך לבעל מקצוע וזה סתם לכלוך שנכנס שם אבל זה קורה פעם ב..


חזרה לפורום