טקסט הודעת פורום
| 3/29/2008 8:03:00 PM |
|
נושא: אותו דבר קרה לי אחד לאחד תאריך: 3/29/2008 8:03:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום
בדיוק אותו דבר קרה לי..כמו שתיארת..עם הפידול שאתה מפדל מרים את הרגלים והפדלים ממשיכים..שהקסטה זזה מצד לצד
בקיצור..נאבה אחורית חדשה:)
או או או שתילך לבעל מקצוע וזה סתם לכלוך שנכנס שם אבל זה קורה פעם ב..
|
חזרה לפורום |
|
|