טקסט הודעת פורום
3/29/2008 9:10:00 PM
ירון אוליבקוביץ
נאבה אחורית?
נושא:
נאבה אחורית?
תאריך:
3/29/2008 9:10:00 PM
מחבר/ת:
ירון אוליבקוביץ
תודה רבה אל התגובה.
נראה כי מחר האופניים יכנסו למכנאופן :(
חזרה לפורום