הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/29/2008 9:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון אוליבקוביץ עם תוכן  נאבה אחורית?
נושא: נאבה אחורית? תאריך: 3/29/2008 9:10:00 PM
מחבר/ת: ירון אוליבקוביץ

תודה רבה אל התגובה.

נראה כי מחר האופניים יכנסו למכנאופן :(


חזרה לפורום