הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/29/2008 9:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רן עם תוכן  hi
נושא: hi תאריך: 3/29/2008 9:41:00 PM
מחבר/ת: רן

בכל אופן כדאי להיות קשוב לגוף - אם יש כאבים בדר"כ זה אומר שמשהו לא נעשה בצורה נכונה .


חזרה לפורום