טקסט הודעת פורום
3/29/2008 9:41:00 PM
רן
hi
נושא:
hi
תאריך:
3/29/2008 9:41:00 PM
מחבר/ת:
רן
בכל אופן כדאי להיות קשוב לגוף - אם יש כאבים בדר"כ זה אומר שמשהו לא נעשה בצורה נכונה .
חזרה לפורום