טקסט הודעת פורום
3/29/2008 10:16:00 PM
עומר נחום
כן
נושא:
כן
תאריך:
3/29/2008 10:16:00 PM
מחבר/ת:
עומר נחום
תראה עבדוה תיצא לך 100 שקל..
ואיזה אופניים יש לך
?
תרכיב נאבה חאחורית של שימאנו דאור או אקס טי הבדל של איזה 60 שקל בינהם והם מתאימים לדיסק
חזרה לפורום