הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/29/2008 10:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר נחום עם תוכן  כן
נושא: כן תאריך: 3/29/2008 10:16:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום

תראה עבדוה תיצא לך 100 שקל..

ואיזה אופניים יש לך
?
תרכיב נאבה חאחורית של שימאנו דאור או אקס טי הבדל של איזה 60 שקל בינהם והם מתאימים לדיסק


חזרה לפורום