נושא: לואי לואי לואי ... תאריך: 3/30/2008 12:09:00 AM
מחבר/ת: ben g
מתי תפסיק להתעלל באופניים שלך ?
לפני שאתה שם צ´יין גייד תבדוק את האורך של השרשרת שלך , אולי קיצור חוליה יעזור...
ובתשובה למה ששאלת 1. צ´יין גייד טוב לא מפריע בדיווש ואתה לא מרגיש שהוא קיים בכלל 2. יש מותחנים שמתאים למעביר קדמי אבל מניסיון שלי איתם זה לא ממש עובד ...
תשקול להוריד את הפלטה הקטנה, את המעביר הקדמי ותוסיף מותחן עם שני פולים
אני מאוד מרוצה מהצ´יין גייד של MRP עם גלגלי גומי (ולא פלסטיק)
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_63&products_id=606
עוד משהו , החלפת ציר מרכזי או קראנק ? , פשוט אם החלפת למידה לא מתאימה אולי הצ´יין ליין לא מאוזן
|