הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/30/2008 12:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  שאלה לעומר
נושא: שאלה לעומר  תאריך: 3/30/2008 12:40:00 AM
מחבר/ת: ben g

אתה מתכוון מן הסתם רק ללב ולא לנאבה , בשביל להחליף נאבה צריך לפרק את כל השפיצים ולבנות מחדש את הגלגל וספק אם זה יעלה 100 שקל ;)

אז שאתה מגיע לחנות אל תבקש נאבה חדשה ...


חזרה לפורום