טקסט הודעת פורום
3/30/2008 1:38:00 AM
כפיר סימן טוב
ניסיון אם מעביר LX
נושא:
ניסיון אם מעביר LX
תאריך:
3/30/2008 1:38:00 AM
מחבר/ת:
כפיר סימן טוב
למישהו יש ניסיון אם מעביר אחורי LX ויכול לתת לי חוות דעת עליו
חזרה לפורום