נושא: אתה גם ככה מחליף אפניים בקרוב, לא? תאריך: 3/30/2008 12:35:00 PM
מחבר/ת: איתי קלדרון
בכל מקרה אני הרכבתי את המוביל שרשרת שמוכרים פה באתר(את הכי זול) שמתאים לשתי פלטות. השרשרת לא נופלת יותר,אני לא מרגיש שום שינוי ביכולת דיווש ואין בעיה בהעברת השרשרת מפלטה לפלטה.
הבעיה היחידה היתה שהשרשרת נגעה במגן גלג"ש. פתרתי את זה ע"י הוספת שייבות בין המגן לבין הפלטות.
באתר פדלים מוכרים את המוביל של E-13 שנחשב למצויין רק קצת יותר יקר.
|