טקסט הודעת פורום
3/30/2008 8:21:00 PM
אמיר אגסי
חוות דעת על ספיישלאייז אפיק
נושא:
חוות דעת על ספיישלאייז אפיק
תאריך:
3/30/2008 8:21:00 PM
מחבר/ת:
אמיר אגסי
שלום אני רוכב אופניים ואבא שלי עכשיו קונה אפיק אז אני מעוניין בחוות דעת על האופניים האלה כי אני לא מכיר אותם כל כך טוב
חזרה לפורום