טקסט הודעת פורום
3/30/2008 9:31:00 PM
לואי ע
עקב שחיקה מהירה יחסית
נושא:
עקב שחיקה מהירה יחסית
תאריך:
3/30/2008 9:31:00 PM
מחבר/ת:
לואי ע
בצמיג האחורי אני מחליף אותו במשהו יותר עמיד ואולי סוף סוף אני אעבור לטיובלס שמעתי שמקסיס אחלא צמיג אחורי ? מה אתה ממליץ :eek:
חזרה לפורום