הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/30/2008 9:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  המלצה
נושא: המלצה תאריך: 3/30/2008 9:55:00 PM
מחבר/ת: ben g

בשבילך הייתי לוקח מקסיס מיניון או היי-רולר 2.3 או 2.5


חזרה לפורום