טקסט הודעת פורום
| 4/1/2008 9:17:00 AM |
|
נושא: המלצה על חנות עם יחס טוב תאריך: 4/1/2008 9:17:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים
הייתי אתמול במצמן את מרוץ נתניה והיה שם מכונאי בשם אורן שעזר לי במספר שאלות ובעיות שהייתי צריך לפתור באופנים.
החברה שם מאוד נחמדים ונותנים אחלה שירות היה שם עוד יועץ ששכחתי את שמו.... אחלה חברה שם
|
חזרה לפורום |
|
|