נושא: בשישי הקרוב: הפנינג אופניים לכולם ! תאריך: 4/1/2008 10:29:00 AM
מחבר/ת: אייל הרשטיק
בשישי הקרוב יתקיים הפנינג "אופניים לכולם" בפארק הירקון . בואו ליהנות וגם לפתוח את הלב ולעזור לילדים ונערים! כל ציוד ישן שלא בשימוש יכול לשמש הרבה מאד ילדים ונערים ברחבי הארץ.
מה באירוע?
מתחם שוק יד 2 - בואו למכור ולקנות ציוד הופעה של שרון תרשיש על האופניים - מי שעדיין לא ראה הפסיד. סיורים מודרכים יצאו בכל שעה לכיוון מקורות הירקון. סדנאות מכונאות - בואו ללמוד כיצד לתחזק את האופניים , לתקן פנצ´ר וכו´ תחרויות היתוליות - מי רוכב הכי לאט ? מי מפרק ומרכיב הכי מהר? גם לילדים וגם למבוגרים. סדנת סטיקים - בואו להכיר ולדעת כיצד ניתן לשחרר את שרירינו בצורה הכי טובה. מגרש המשחקים ספרוקידס - גשרונים , נדנדות ועוד לילדים על אופניים סדנאות חד אופן לילדים ומבוגרים - בוא לנסות לרכוב על חד אופן מתנפחים ,דוכנים , בית קפה - הביאו את המשפחה , הזמנות נפלאה לבילוי משפחתי .
הכניסה בחינם ! החנייה בסמוך לאצטדיון הדר יוסף בתל אביב
כל הפרטים על האירוע בקובץ המצורף , ליחצו עליו להגדלה !
נשמח לראותכם !
|