נושא: חוות דעת לגבי אופניי focus תאריך: 4/6/2008 10:52:00 PM
מחבר/ת: לירן בן ארי
שלום לכולם, הייתי מעוניין לקבל חוות דעת לגבי אופניי focus בכלל ודגם fire edge בפרט. אני רוכב xc ומעוניין לעבור כרגע מז"ק לש"מ. לפי מה שראיתי בחנות רמת המכלולים טובה יחסית למחיר (5,500 ש"ח). זה גם סדר גודל התקציב שלי. האם שווה ללכת עליהם ולקנות חדשות או לקנות מותג אחר יד שנייה? תודה
|