נושא: focus fire edge תאריך: 4/6/2008 11:33:00 PM
מחבר/ת: yonatan levy
שלום לירן הייתי במצב שלך לפני 4 חודשים ,קניתי את הfire edge ואני מאוד מרוצה שים לב רק שבמעמד הקניה מומלץ לדבר על החלפת הבולם הקידמי , אני החלפתי לרוק שוק recon 135-80 ,זהו בגדול , אני ממליץ בחום על joy raid ברחוב החשמל בתל אביב, אין לי שום אינטרס פשוט אחלה בעלים ויש בחנות הנחה גדולה לטיפול בפוקוס בהמשך הדרך
|