הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/6/2008 11:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yonatan levy עם תוכן  focus fire edge
נושא: focus fire edge תאריך: 4/6/2008 11:33:00 PM
מחבר/ת: yonatan levy

שלום לירן
הייתי במצב שלך לפני 4 חודשים ,קניתי את הfire edge ואני מאוד מרוצה
שים לב רק שבמעמד הקניה מומלץ לדבר על החלפת הבולם הקידמי , אני החלפתי לרוק שוק recon 135-80 ,זהו בגדול
, אני ממליץ בחום על joy raid ברחוב החשמל בתל אביב, אין לי שום אינטרס פשוט אחלה בעלים ויש בחנות הנחה גדולה לטיפול בפוקוס בהמשך הדרך



חזרה לפורום