טקסט הודעת פורום
4/6/2008 11:40:00 PM
לירן בן ארי
שדרוג בולם קידמי
נושא:
שדרוג בולם קידמי
תאריך:
4/6/2008 11:40:00 PM
מחבר/ת:
לירן בן ארי
תודה יונתן.
מה סדר גודל עלות השדרוג ל rs recon כי באמת רמת הבולם הקידמי די הפריעה לי
תודה.
חזרה לפורום