הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/6/2008 11:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לירן בן ארי עם תוכן  שדרוג בולם קידמי
נושא: שדרוג בולם קידמי תאריך: 4/6/2008 11:40:00 PM
מחבר/ת: לירן בן ארי

תודה יונתן.
מה סדר גודל עלות השדרוג ל rs recon כי באמת רמת הבולם הקידמי די הפריעה לי
תודה.


חזרה לפורום