הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/7/2008 7:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בוריס ריבקוב עם תוכן  Fire Edge
נושא: Fire Edge תאריך: 4/7/2008 7:03:00 AM
מחבר/ת: בוריס ריבקוב

תסתכל ב- bestbike.co.il
יש להם דגם 2008 ב-5840 שהוא כבר בא משודרג
ל רכיבות XC אתה לא צריך RECON שים בולם אוויר ו תחסוך עוד 1/2 קילו.
לי יש אותם דגם 2007 משודרגות ב אותו RECON 85-130 ואני עושה איתם הכול.
אופניים מאוד מאוזנות וחזקות. משקל לאחר השידרוג 13ק


חזרה לפורום