נושא: Fire Edge תאריך: 4/7/2008 7:03:00 AM
מחבר/ת: בוריס ריבקוב
תסתכל ב- bestbike.co.il יש להם דגם 2008 ב-5840 שהוא כבר בא משודרג ל רכיבות XC אתה לא צריך RECON שים בולם אוויר ו תחסוך עוד 1/2 קילו. לי יש אותם דגם 2007 משודרגות ב אותו RECON 85-130 ואני עושה איתם הכול. אופניים מאוד מאוזנות וחזקות. משקל לאחר השידרוג 13ק
|