הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/7/2008 11:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  וויין ג´ורס עם תוכן  חוות דעת לגבי אופניי focus
נושא: חוות דעת לגבי אופניי focus תאריך: 4/7/2008 11:25:00 AM
מחבר/ת: וויין ג´ורס

לי היו המון בעיות איתם(החלפת שילדה עקב רעשים, ציר מרכזי, בולם קדמי, בולם אחורי) אבל קיבלתי שרות מצוין...הכל תחת אחריות כולל שדרוג בולם אחורי חינם מהחברה בציודים (מושה סגולה). סה"כ המפרט הכי טוב בשוק תמורת המחיר.


חזרה לפורום